Debug LOD

Debugging your LOD settings is something that  will make all your sculpts or meshes hold the intended detail better.

Follow these easy steps:

1. Open the “Advanced” menu with Ctrl-Alt-D, or Opt-Ctrl-D on a Mac.
2. Select “debug settings” near the bottom.
3. In the blank space, copy and paste the word:

RenderVolumeLODFactor

4. In the box below,  you will see a factor there of numbers like as 1.125. Change that number using up and down arrows to at least 4 This causes the sculpty or mesh to render appropriately. You may need to relog to see this.

Unlike increasing your draw distance, this will NOT create lag for yourself or those around you!  And it will improve the look of all sculpts or meshes.

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**FR**
Si vous avez une mauvaise définition de vos mesh ou du Hud qui est lui aussi en mesh
je vous invite a améliorer vos paramètres.

1- Pour cela il vous suffit d’avoir le menu Advanced avec le raccourci Ctrl-Alt-D sur PC ou Opt-Ctrl-D sur Mac.
2- Selectionnez “debug setings” en bas.
-3 et dans l’espace vide, copiez collez ce mot:

RenderVolumeLODFactor

-4 a la suite vous devez définir le paramètre qui sont surement a 1.125 et les monter a 4 cela sera plus approprié au rendu de mesh et de sculpty
 si le rendu n’est pas pris en compte je vous invite a vous reloger

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